Christine Ng, - Interview gallery
Law Hang Kang - Trailer
    -
Regisseur Kirk Wong
Speelduur 105 min -
Prod. maatschappij Golden Harvest -

Gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Een van de weinige Jackie Chan films zonder humor en relatief weinig actie en het gaat hem bijzonder goed af. Chan speelt een agent, die op het randje van overspannen loopt, wanneer  een rijke project ontwikkelaar zich meldt. De man is bang ontvoert te worden en vraagt om politie bescherming. Na een incident met zijn werknemers verliest Chan hem uit het oog en slaan de ontvoerders toe. Dit niet zonder slachtoffers te maken. In een spectaculaire achtervolging sterft er een motor agent en een ander belandt zwaar gewond in het ziekenhuis. Dit alles wordt bijzonder emotioneel neer gezet. De strijd om de ontvoerde man terug te krijgen is begonnen. Iedere keer zijn de ontvoerders Chan te snel af, waardoor hij steeds meer het vertrouwen in zijn partner begint te verliezen. Ten einde raadt wordt er geprobeerd aanwijzingen te vinden maar alles wat hij heeft verdwijnt als sneeuw voor de zon. Met zijn laatste aanwijzing besluit Chan te wachten bij een supermarkt. Na een dag wachten heeft hij geluk en herkent hij een van de ontvoerders en gaat hij de strijd met ze aan en een keiharde strijd begint. Een compleet blok met flat gebouwen gaat in vlammen en explosies op met iedereen er midden in, een hele spectaculair eind scène.

Drager dvd
Taal Engels/Cantonees
Uitgever Hongkonglegends